یا ابا المظلوم



لُژ نشـــین
دفاع مقـدس
اینفوگرافیک
...
    لوگواین وبلاگ رابه وب خوداضافه نماييد:

یا ابا المظلوم

اثری ماندگار از « بیژن بیژنی »

يكشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ

دستم به دامانت مرو آتش نزن بر جان من
جانم به قربانت بیا امشب بمان مهمان من

سر در گریبانم مرو مشتاق و حیرانم مرو

یارا پریشانم مرو  برهم مزن سامان من

یک روز میایی که من دل کنده ام از جان و تن

می جوییم از پیرهن کو یوسف  کنعان من ؟

ای نازنین  بی وفا دیر آمدی حالا چرا ؟

دیگر نمی یابی مرو جانا رها کن جان من

دیروز و امروزم ببین حال شب و روزم ببین

چون شعله میسوزم ببین کو ابر من باران من ؟

لینک دانلود آهنگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">