یا ابا المظلوم



لُژ نشـــین
دفاع مقـدس
اینفوگرافیک
...
    لوگواین وبلاگ رابه وب خوداضافه نماييد:

یا ابا المظلوم

پادکست/ "اساس دین حُبِّ حضرت صدیقه است"

دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۲ ق.ظ

پادکست "اساس دین حُبِّ حضرت صدیقه است" برگرفته از سخنان حجت الاسلام قنبریان در آخرین سخنرانی(قسمت 26) سلسله مباحث "سیر و سفر آخرت".

نقل می‌کنند روزی ابوذر به دیدن سلمان رفت و دیگی در منزل او بر سر بار بود، در اثنای صحبت با یکدیگر دیگ سرنگون شد و هیچ از مرق و چربی آن بر زمین نریخت. ابوذر از این معنا بسیار تعجب نموده، سلمان دوباره دیگ را بر سر بار گذاشت و مشغول صحبت شد. باز دیگ سرنگون شد و هیچ از مرق و چربی آن بر زمین نریخت، تعجب ابوذر زیادتر شد، وحشت‌زده از خانه سلمان بیرون آمد و در شگفتی این حال تفکر میکرد، ناگاه بیرون از خانه سلمان با #امیرالمومنین ع ملاقات نمود، حضرت فرمود: "چرا از خانه سلمان بیرون آمدی و سبب وحشت تو چیست؟ " عرض کرد: "چنین امری از سلمان مشاهده کردم و به این سبب متعجب و متحیر شدم." فرمود: "ای اباذر اگر سلمان تو را خبر دهد از آنچه که می‌داند خواهی گفت خدا رحمت کند کشنده سلمان را."
و به روایت شیخ مفید چون آن حضرت به نزد سلمان آمد فرمود: "ای سلمان، مدارا کن با مصاحب خود و ظاهر مساز در نزد او چیزی را که تاب نیاورد."

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">